\n
A Komatsu HD605-8 annak ellen\u00e9re, hogy teljesen m\u00e1s feladatot l\u00e1t el, mint az L350H, hasonl\u00f3 filoz\u00f3fia alapj\u00e1n k\u00e9sz\u00fclt. Ez r\u00e9szben abban is megnyilv\u00e1nul, hogy ebben a gy\u00e1rt\u00f3 kiemelt figyelmet ford\u00edtott a teljes\u00edtm\u00e9nyre \u00e9s a gazdas\u00e1goss\u00e1gra. <\/p>\n\n\n\n
A d\u00f6mpert nagyteljes\u00edtm\u00e9ny\u0171, de egyben takar\u00e9kos Komatsu SAA6D170E-7 t\u00edpus\u00fa motorral szerelt\u00e9k fel, ami 2000-es percenk\u00e9nti fordulaton 578 kW (786 Le) teljes\u00edtm\u00e9nyt k\u00e9pes leadni. Ez a gy\u00e1rt\u00f3 adatai alapj\u00e1n 5 sz\u00e1zal\u00e9kos n\u00f6veked\u00e9snek felel meg az el\u0151dmodellekhez k\u00e9pest. T\u00f6bbek k\u00f6zt ennek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en jobb a gyorsul\u00e1sa, \u00e9s r\u00f6videbbek a ciklusid\u0151k, ez pedig jelent\u0151s seg\u00edts\u00e9g abban, hogy n\u00f6velhet\u0151 legyen termel\u00e9kenys\u00e9g szintje. Az el\u0151d\u00f6kh\u00f6z k\u00e9pest komolyabb teljes\u00edtm\u00e9ny miatt a hajt\u00e1sl\u00e1nc elemeit is \u00e1t kellett tervezni\u00fck. <\/p>\n\n\n\n
Tov\u00e1bbi hasonl\u00f3s\u00e1g, hogy itt is megjelenik az \u00e1ll\u00edthat\u00f3 automatikus motorle\u00e1ll\u00edt\u00e1s. Ez els\u0151sorban a felesleges \u00fczemanyagfogyaszt\u00e1s \u00e9s k\u00e1rosanyag-kibocs\u00e1t\u00e1s kik\u00fcsz\u00f6b\u00f6l\u00e9s\u00e9re szolg\u00e1l. A megold\u00e1s haszn\u00e1lat\u00e1val term\u00e9szetesen az \u00fczemeltet\u00e9si k\u00f6lts\u00e9g is jelent\u0151sen cs\u00f6kkenthet\u0151k, mert a motor egy bizonyos alapj\u00e1raton t\u00f6lt\u00f6tt id\u0151 ut\u00e1n (mely tetsz\u0151legesen be\u00e1ll\u00edthat\u00f3 5 \u00e9s 60 perc k\u00f6z\u00f6tti \u00e9rt\u00e9kre) automatikusan le\u00e1ll.<\/p>\n\n\n\n
<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
<\/figure>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n