\n
Ezt r\u00e9szben a Hitachi fejlett, AC Drive nev\u0171 hajt\u00e1srendszere seg\u00edti. Ennek a legnagyobb el\u0151nye, hogy \u00fagy gyors\u00edtja a m\u0171k\u00f6d\u00e9st, hogy k\u00f6zben finom\u00edt is rajta \u2013 legyen sz\u00f3 \u00e1ll\u00f3 helyzetb\u0151l val\u00f3 indul\u00e1sr\u00f3l, emelked\u0151k megm\u00e1sz\u00e1s\u00e1r\u00f3l vagy kanyarod\u00e1sr\u00f3l. <\/p>\n\n\n\n
Egyenetlen talajon t\u00f6rt\u00e9n\u0151 halad\u00e1skor \u00e9s meg\u00e1ll\u00e1skor a j\u00e1rm\u0171 d\u0151l\u00e9ssz\u00f6g-vez\u00e9rl\u0151je a d\u0151l\u00e9st \u00e9s a r\u00e1zk\u00f3d\u00e1st is cs\u00f6kkenti tudja. Tov\u00e1bbi technikai \u00e9rdekess\u00e9g, hogy a d\u00f6mper oldalcs\u00fasz\u00e1s-g\u00e1tl\u00f3 rendszere ir\u00e1nyv\u00e1lt\u00e1skor egym\u00e1st\u00f3l f\u00fcggetlen\u00fcl is tudja v\u00e1ltoztatni a kerekeket hajt\u00f3 motorok \u00e1ltal leadott nyomat\u00e9kot. Ennek az az el\u0151nye, hogy jelent\u0151sen cs\u00f6kken a megcs\u00fasz\u00e1s vesz\u00e9lye f\u0151leg akkor, amikor a d\u00f6mper cs\u00fasz\u00f3s fel\u00fcleten kanyarodik. <\/p>\n\n\n\n
A j\u00e1rm\u0171vezet\u0151ket az is seg\u00edti a hat\u00e9kony ir\u00e1ny\u00edt\u00e1sban, hogy a k\u00fcl\u00f6nf\u00e9le rendszerek gyors\u00edt\u00e1skor g\u00e1tolj\u00e1k a kip\u00f6rg\u00e9st, illetve a kerekek blokkol\u00e1s\u00e1t f\u00e9kez\u00e9skor. Ezekkel a menettulajdons\u00e1gi jellemz\u0151kkel a ciklusid\u0151k is egyenletesebb\u00e9 v\u00e1lnak. <\/p>\n\n\n\n
A d\u00f6mper t\u00e1gas f\u00fclk\u00e9j\u00e9ben k\u00e9t teljes\u00e9rt\u00e9k\u0171 \u00fcl\u00e9s van, emellett a Hitachi be\u00e9p\u00edtett egy nagym\u00e9ret\u0171, t\u00f6bbnyelv\u0171 LCD-kijelz\u0151t is, amit a vezet\u0151 \u00e1ltal j\u00f3l l\u00e1that\u00f3 helyre telep\u00edtettek. Ut\u00f3bbir\u00f3l nemcsak fontos inform\u00e1ci\u00f3k \u00e9s figyelmeztet\u00e9sek olvashat\u00f3k le \u2013 p\u00e9ld\u00e1ul a menetsebess\u00e9g, a motor fordulatsz\u00e1ma \u00e9s a sz\u00e1ll\u00edt\u00e1si teljes\u00edtm\u00e9ny \u2013, de a biztons\u00e1g \u00e9s a k\u00f6nny\u0171 karbantart\u00e1s szempontj\u00e1b\u00f3l is j\u00f3 szolg\u00e1latot tesz. <\/p>\n\n\n\n
A Hitachi sz\u00e1mos olyan technol\u00f3gi\u00e1t alkalmazott, melyek a d\u00f6mper \u00fczemeltet\u00e9s\u00e9t k\u00f6nnyebb\u00e9 teszik. Ilyen p\u00e9ld\u00e1ul, hogy norm\u00e1l \u00fczemben a vezet\u0151nek mind\u00f6ssze k\u00e9t ped\u00e1lt (g\u00e1z \u00e9s f\u00e9k) kell haszn\u00e1lnia, m\u00edg a billent\u00e9shez \u00e9s ir\u00e1nyv\u00e1lt\u00e1shoz sz\u00fcks\u00e9ges kezel\u0151szervek a k\u00f6z\u00e9pkonzolra ker\u00fcltek, vagyis k\u00f6nny\u0171 el\u00e9rni \u00e9s egyszer\u0171 haszn\u00e1lni \u0151ket. <\/p>\n\n\n\n
A 181 tonn\u00e1s g\u00e9p n\u00e9vleges raks\u00falya is arr\u00f3l \u00e1rulkodik, hogy a legnagyobb sz\u00e1ll\u00edt\u00e1si feladatokkal is elboldogul.<\/p>\n<\/div>\n\n\n\n
\n